Heeeej!


Heeejj!
Idag så var vi i stallet typ hela dan och det var fun!!
först så sopade vi stallgången och storstädade hela stallet :)
sedan så fixade vi hagen mm.
efter det åkte vi tioll uddevalla och jag gick in på djurmagazinet på torp.
Guud  vad gärna jag vill ha en guldhamster men asså jag får typ inte :(
Jag har ju Snö men asså dvärghamstrar är lite mer spring och lek medans guldhamstrar är mer mysa ocg gosa. Och det är precis det jag vill ha, en riktig sööt amster som man kan gosa med och så...
iaf så efter det så åkte vi och kollade på en gård men jag gillade den inte!!
den var liksom lite för gammalmodig för min smak xD
Men iaf så e vi hemma nu och snart ska vi äta :)
Jag läängtaar tills på lördag!!

Lite bilder på min gamla ponny Blondie<3















/// Puss och kram, eran Filippa!!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0