Aa

Hejsan :D

Idag eller iaf denna förmiddan har vi vart på Göksäter och shoppat ;)

Det blev:
Ett par vanliga strumpor(behövdes xD)
Ett sadelskydd/Sadeltäcke eller vad det heter ;)
ett par sporrar
hovkrats
piggborste
ridtishirt
och det sista (tror jag) var en grejj som man ska typ städa ur krubban med :D
Och jag rekommenderar Gökster för det var typ asa billigt !
En hjälm som var grymmt snygg( var typ svart men mörkblått i mitten och typ ett silvermärke) kostade typ 275 kr, och hade den sålts på hööks (inte för att jag har nåt emot hööks men) hade den säkert kostat 700 nångting :)
En svart sammetshjälm bra kvalité för 198 kr :D

Grymt billigt


// Filippa <3

p.s Bilder kommer senare om jag får tag på en bra kamera ;)

Annars  kan det ju bara komma en bild på mig, vet att jag inte blir bra på bild ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0